وزیراعلیٰ پنجاب کا کوئٹہ میں دہشت گردی ناکام بنانے پرفورسزکوخراج تحسین

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے کوئٹہ میں دہشت گردی ناکام بنانے پرفورسز کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ بہادر سیکیورٹی فورسز نے ملک کو بڑے نقصان سے بچا لیا۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپروزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے اپنے پیغام میں کہا کہ سیکیورٹی ادارے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں قربانیاں دے رہے ہیں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ قوم مسلح افواج، پولیس اورسیکیورٹی ایجنسیز کے شانہ بشانہ کھڑی ہے، سیکیورٹی اداروں کی مادروطن کے لیے قربانیوں پرفخرہے۔

شہبازشریف نے کوئٹہ میں دہشت گردی ناکام بنانے پرفورسز کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا کہ بہادر سیکیورٹی فورسز نے ملک کو بڑے نقصان سے بچا لیا۔

کوئٹہ میں ایف سی سینٹر پر حملہ، جوابی کارروائی میں 5 دہشت گرد ہلاک

خیال رہے کہ گزشتہ رات سیکیورٹی فورسز نے کوئٹہ کے علاقے چمن ہاؤسنگ اسکیم کے قریب فرنٹیئرکور مددگار سینٹرپردہشت گردوں کا حملہ ناکام بناتے ہوئے پانچوں حملہ آوروں کو ہلاک کردیا۔

بلوچستان میں کارروائی: دو خودکش بمبار سمیت 3دہشت گرد ہلاک، ایک کرنل شہید

یاد رہے کہ گذشتہ روز سیکیورٹی فورسز نے بلوچستان میں بڑی کارروائی کرتے ہوئے سو سے زائد افراد کے قتل میں ملوث دہشت گرد اور دو خود کش بمباروں کو ہلاک کردیا تھا جبکہ دہشت گردوں سے مقابلے میں ملٹری انٹیلی جنس کے کرنل سہیل عابد شہید ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

This post is shared by PakPattani.com For Information Purpose Only

اپنا تبصرہ بھیجیں