دبئی: محمکہ صحت کی کارروائی، غیرقانونی ادویات کے 76،560 پیکیٹ برآمد

دبئی : ڈرگ ریگولیٹر اتھارٹی نے اپارٹمنٹ میں چھاپہ مار کارروائی کرتے ہوئے بڑی مقدار میں ذخیرہ کی گئی غیر قانونی اور ناقص دوائیں برآمد ہوئی ہیں، جسے حکام نے ضبط کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی میں محمکہ صحت اور ڈرگ ریگولیٹراتھارٹی نے اپارٹمنٹ پر چھاپہ مار کر ذخیرہ کی گئی غیر قانونی ناقص ادویات کے 76،560 پیکٹ برآمد کرلیے ہیں۔

اسٹنٹ سیکریٹری محمکہ صحت دبئی ڈاکٹر امین حسین الامیری کا کہنا تھا کہ محمکہ صحت اور ڈرگ ریگولیٹر اتھارٹی نے پولیس کے ہمراہ اپارٹمنٹ پر چھاپہ مارا تھا۔

ڈاکٹر حسین الامیری کا کہنا ہے کہ ملزمان ایک گاڑی میں 136 اقسام کی ادویات کے 76،560 پیکیٹ لے کر آئے تھے، جو غیر رجسٹرڈ تھے اور خراب حالت میں اپارٹمٹ میں ذخیرہ کیے گئے تھے۔ ڈرگ ریگولیٹر اتھارٹی اور سیکیورٹی اہلکاروں کافی دنوں سے مذکورہ ملزمان پر نظر رکھے ہوئے تھے۔

ڈاکٹر حسین الامیری کا مزید کہنا تھا کہ محمکہ صحت نے برآمد ہونے والی تمام ادوایات کو قبضے میں لے کر دواؤں کا معیار جانچے کے لیے لیباٹری میں بھیجوادی گئی ہیں۔ غیر قانونی دواؤں کی برآمدی کے بعد پولیس نے جعلی ادوایات کے کاروبار میں ملوث افراد کی گرفتاری کے لیے دیگر علاقوں بھی چھاپے مار رہی ہے۔

دبئی کی محمکہ صحت نے عوام سے گذارش کی ہے کہ غیر قانونی طور ادوایات کی فروغ اور غیر قانونی گوداموں کے خلاف علم ہوتے ہی سیکیورٹی حکام کو اطلاع کریں۔ جرائم کے خلاف آواز اٹھانا عوام کی بھی ذمہ داری ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

This post is shared by PakPattani.com For Information Purpose Only

اپنا تبصرہ بھیجیں